היום שאחרי • דייטש: "נבדוק אם כל החסידים הצביעו"

איתי גדסי 1 Comment on היום שאחרי • דייטש: "נבדוק אם כל החסידים הצביעו"

לאחר ההפסדים הצורבים בבחירות, יוסי דייטש, משה אבוטבול וזאב אלקין התראיינו ל'מהדורה המרכזית' | אבוטבול: "הגיע הזמן לפרוש לאחר 25 שנה" | אלקין: "כשר לעניני ירושלים, אעזור לכל מי שינצח" | דייטש: "אם הייתי מתחיל את המירוץ כמה חודשים לפני, הכל היה נראה שונה" | המפסידים

צילום: יעקב לדרמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המפסידים. יומיים לאחר ההפסד הצורב במירוץ לראשות כיסא ראש העיר. התראיינו הערב (חמישי) ראש עיריית בית שמש היוצא משה אבוטבול. השר זאב אלקין. וחבר מועצת העיר ירושלים יוסי דייטש. השלושה התייחסו לתוצאות ההפסד, הלקחים, האם ישנה חרטה על משהו ולאן מכאן ממשיכים.

משה אבוטבול קיבל את ההפסד בצורה ג'נמטלמנית ונמנע מלהטיח אשמות: "הגיע הזמן לפרוש אחרי 25 שנה. קשה לי לעשות עכשיו חשבון מה קרה, אבל יש הרבה מרכיבים שהביאו להפסד. אני נגד גוש חוסם, צריך להיכנס לקואליציה ולדרוש את המגיע. אני מאחל לעליזה בלוך הצלחה. כדי לעשות את מה שהיא הבטיחה היא תאלץ לקצץ תקציבים במקומות אחרים ועל כך כואב לי".

עוד אמר אבוטבול: "אני לא כועס על אף אחד. זה יד ה׳. אני לא הולך לבתי משפט, מקבל את התוצאות. שוחחתי עם עליזה בלוך ונעשה חפיפה מסודרת".

אחריו התראיין המפסיד בעיר ירושלים, השר זאב אלקין למימרן בקול חי: "אני נשאר שר לענייני ירושלים, וזה לא נכון שאתמוך באחד המועמדים בסיבוב השני, אני אמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם מי שיבחר".

המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, התראיין למימרן: "אם הייתי מתחיל את המירוץ כמה חודשים קודם, הייתי מביא קהלים גדולים יותר. התוצאה של אגודת ישראל מול דגל היא הפתעה גדולה. יש פי שניים ליטאים מהחסידים בירושלים. נבדוק אם כל הקהילות החסידיות הצביעו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה יש סיכוי שחצרות חסידים הצביעו ליאון????